Usted está aquí

BO VERÁN A TODOS OS SOCIOS/AS

Queremos desexarvos un bo verán a todos e, que á volta de vacacións, volvamos xuntar para celebralo xuntos.
Tivemos problemas coa web do centro. Estamos en proceso de recuperación de información e actividades. Observaredes que faltan o contidos pero que, aos poucos, trataremos de liquidar. Grazas a todos pola vosa comprensión.

Queremos desearos un buen verano a todos y, que a la vuelta de vacaciones, nos volvamos a juntar para celebrarlo juntos.
Hemos tenido problemas con la web del centro. Estamos en proceso de recuperación de información y actividades. Observaréis que faltan los contenidos pero que, poco a poco, trataremos de solventar. Gracias a todos por vuestra comprensión.

No curso novo que se inicia en setembro temos a ilusión de contar con cada un de vós para, entre todos, organizar máis actividades e con maior variedade.
Se tes ideas sobre posibles actividades, non dubides en contactarnos e poder levases a cabo.

En el curso nuevo que se inicia en septiembre tenemos la ilusión de contar con cada uno de vosotros para, entre todos, organizar más actividades y con mayor variedad.
Si tienes ideas sobre posibles actividades, no dudes en contactarnos y poder llevaras a cabo.

En breve poñerase á venda a lotería do noso centro. En breve publicaremos o número e como podedes facervos coas participacións.

En breve se pondrá a la venta la lotería de nuestro centro. En breve publicaremos el número y cómo podéis haceros con las participaciones.

O Centro Galego ten moitos retos por diante, pero a súa consecución depende da iniciativa, participación e colaboración de cada un dos que integramos este colectivo. Necesitaremos axuda para alcanzar os mesmos. Esperamos contar con cada un de vós na medida que os vosos quefaceres permítanvos.

El Centro Galego tiene muchos retos por delante, pero su consecución depende de la iniciativa, participación y colaboración de cada uno de los que integramos este colectivo. Necesitaremos ayuda para alcanzar los mismos. Esperamos contar con cada uno de vosotros en la medida que vuestros quehaceres lo permitan.

Bo verán a todos.

Xunta Directiva do Centro Galego

 

. ...      

                                                        @CentroGalegoVLC

REVISTA - A NOSA EIRA - Nº2 XUÑO 2017

ESPECIAL LETRAS GALEGAS 2017

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer