Usted está aquí

Blogs

Cinco leyendas gallegas que han llegado a nuestros días

Hablamos de 5 leyendas gallegas que tienen lugar en lugares con paisajes naturales de excepción. Descubre por qué merece la pena visitarlos

 

http://www.mercadodelacosecha.com/modorural/leyendas-gallegas

 

Concurso de Relatos Balbino 2017

Carta recibida sobre o concurso:

Poñémonos en contacto con vostede para informarlle de que xa está en marcha o* 2º* *Concurso "Balbino" de Relatos*. Baixo o nome da emblemática personaxe literaria de Balbino, do libro "Memorias dun neno labrego", creada polo escritor Xosé Neira Vilas; este certame xurdiu co fin de promover a literatura, a lingua e aos/ás escritores/as de Galicia.
Recordamos que na edición anterior, o gañador foi o xoven* Xian Lois Alcayde Dans*, da Coruña, coa súa obra *“Camiños na sombra”*.

A Santa Compaña

Existe a crenza nas ánimas e que estas se manifestan e teñen a súa vida despois da morte.

Na escuridade aparece unha procesión de almas en pena, vai encabezada sempre por un vivo, o primeiro que viron esa noite, se desexa librarse deles e abandonar tan tétrico cortexo debe entregar os atributos a outro mortal, ou ben colgalos ao colo dun can e encerrarse nunha arca chea de maiz.
A Santa Compaña está formada por ánimas que van en dúas fileiras, envolvidas en sudarios, coas mans frías e os pés descalzos.

CARLOS NUÑEZ EN CONCERTO

O venres 9 de decembro, o Gaiteiro Universal Carlos Nuñez, fará un concerto no Teatro Principal de Alicante e contará ca participación da nosa Banda Celturia.

Mitos, contos e lendas galegas.

Una web interesante sobre los mitos, cuentos y leyendas // Unha web sobre os mitos, contos e lendas galegas

http://www.galiciaencantada.com/categorias.asp#

Lendas Galegas

En Galicia hay infinidad de tradiciones y leyendas gallegas. Desde las ciudades más grandes a los pueblos más pequeños, os iremos trayendo todas las tradiciones gallegas, leyendas gallegas y mitología gallega. Leyendas gallegas como la de las 9 ondas de la playa de la Lanzada, tradiciones gallegas como la muiñeira, la Rianxeira, y seres mitológicos gallegos como los Gazafellos.

 

Ler máis ..

SERES MITOLÓGICOS GALLEGOS: AS MEIGAS

La referencia más antigua de la existencia de personas que en Galicias recurren a algún tipo de magia  es de finales del siglo XIII: un sínodo reunido en Santiago de Compostela en 1289 prohíbe a los clérigos, bajo ciertas penas, que sean adivinos,augures,sortílegos y encantadores . La prohibición se extiende a todo tipo de personas en el siglo siguiente bajo pena de excomunión.

Ler máis..

Cousas que non sepas sobre o Samaín

La noche del 31 de octubre es la noche en la que el hombre inicia el camino de reencuentro con los muertos, ruta que culminará el 1 de noviembre con la celebración -fruto de la cultura católica- de la festividad del Día de todos los Santos.

O Home do saco (Cousas da nosa infancia)

O home do saco (tamén chamado: vello do saco, vello do costal, o home da bolsa, o vello da bolsa) é un personaxe do folclore infantil hispánico. Adóitaselle representar como un home que vaga polas rúas cando xa anoiteceu en busca de nenos extraviados para levarllos metidos nun gran saco a un lugar descoñecido. Este personaxe é caracterizado como un asustador de nenos, e utilízase como argumento para asustar aos nenos e obrigalos a que regresen a casa a unha hora temperá. É similar ao coco e ao sacamantecas.

 

Las Neveiras de Fixó se revelan como pozos colosales con accesos enlosados

Los trabajos de excavación y puesta en valor de las Neveiras de Fixó (Forcarei) están dando de sí mucho más de lo esperado. Cuando arrancó la campaña se sabía que en Fixó había dos pozos utilizados para el almacenamiento de nieve y su conversión en hielo destinado a la conservación o el enfriamiento de alimentos. Eran dos estructuras en estado de ruina con una profundidad conocida de 3,5 metros.

Páginas

. ...      

                                                        @CentroGalegoVLC

REVISTA - A NOSA EIRA - Nº2 XUÑO 2017

ESPECIAL LETRAS GALEGAS 2017

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer